نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس: دولت مقتدر از دل کابینه منسجم بیرون خواهد آمد انتقاد رئیس قوه قضائیه به حکم سنگین یک قاضی درباره مهریه + فیلم مقابله با یک‌جانبه‌گرایی آمریکا، محور گفت‌وگوی سفیر چین در ایران با مقامات وزارت امور خارجه «مرکز اسلامی هامبورگ» از سوی دولت آلمان تعطیل شد دستگیری ۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری توسط وزارت اطلاعات انهدام چهار باند قمار اینترنتی با گردش مالی ۱۸۰۰ میلیارد ریال موافقت اداره کل راهداری خراسان رضوی با حذف عوارض در مرز دوغارون رئیس جمهور منتخب: رفع نیازهای مردم، با همدلی و همگرایی محقق خواهد شد حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح دوبرابر شد | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌زودی اجرا می‌شود نامه محمود عباس به ترامپ پیش از دیدار او با نتانیاهو منتشر شد سردار نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران شد معاون وزیر امورخارجه روسیه: هیچ‌کس نمی‌تواند میان تهران و مسکو شکاف ایجاد کند واکنش وزارت خارجه به انتشار گزارش کذب جاوید رحمان علیه ایران گمانه‌زنی‌ها از احتمال حضور نخست‌وزیر پاکستان در مراسم تحلیف پزشکیان دادستان دیوان محاسبات کشور انتخاب شد فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین مرز‌های دنیا هستند | تعهد سه‌ساله برای انسداد مرز شرقی کشور ادعای جدید آمریکا: ۳ سکوی پرتاب موشک ارتش یمن را هدف قرار دادیم رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب شد عراق بر لزوم یکپارچگی مواضع بین‌المللی و توقف تجاوزات علیه غزه تاکید کرد
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

طرح کاداستر در خراسان‌رضوی تا پایان امسال تکمیل شود

  • کد خبر: ۳۱۱۸۵
طرح کاداستر در خراسان‌رضوی تا پایان امسال تکمیل شود
استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان امسال‌ اجرای طرح کاداستر را در خراسان‌رضوی به پایان برسانند و بر روی تکمیل آن تمرکز کنند.

شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی در نشست شورای اداری خراسان رضوی افزود: بسیاری از پروژه‌های توسعه‌ای در حوزه مسکن و کشاورزی نیازمند تکمیل طرح کاداستر هستند و برای رفع این مشکلات باید در اجرای این طرح تسریع شود.
استاندار خراسان‌رضوی مدیریت واحد دستگاه سلامت را از امتیازات استان برشمرد و افزود: اماکن و مراکز مذهبی به ویژه آستان قدس رضوی ‌بیشتر و بهتر از بقیه پروتکل‌ها را رعایت کردند و از تولیت آن آستان کمال قدردانی را داریم.
وی به آسیب‌های وارد شده بر مردم پس از شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت: در مراجعات به دستگاه‌های اجرایی لازم است حتما با روی خوش و اخلاق حسنه از مردم استقبال شود چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.
رزم‌حسینی در بخش دیگر به مشکلات نظام اداری اشاره کرد و با انتقاد از عدم تمرکززدایی در سال‌‌های گذشته گفت:‌ طی جلساتی که در سطح ملی با مسئولین عالی رتبه نظام برقرار کردیم، بنا شد ستاد تدابیر ویژه اقتصادی خراسان رضوی شامل نمایندگان ارکان حکومتی در استان تشکیل شود و با تصمیمات محلی از مشکلات طولانی‌مدت گره‌گشایی کند.
وی به برگزاری این ستاد به صورت دو روز در هفته اشاره کرد و افزود: به زودی آثار تشکیل این ستاد را شاهد هستیم و نتایج جلسات را به مردم خراسان رضوی اطلاع‌ خواهیم داد.
استاندار خراسان‌رضوی به بازشدن قفل پروژه‌های مهم استانی از سوی این ستاد اشاره کرد و یادآور شد:‌ در ستاد ویژه اقتصادی حرکت ما مبتنی بر اجماع همه اعضا خواهد بود.
رزم‌حسینی به همکاری نزدیک بین مسئولین استانی پرداخت و تاکید کرد: ارکان مختلف برای عمران و آبادانی و کار هم‌نظر هستند و همه به ویژه رسانه‌ها باید بر طبل وحدت در استان بکوبیم.
استاندار خراسان‌رضوی بر حفظ آبروی مؤمنین نیز اشاره و تأکید کرد: به خطر انداختن آبروی دیگران منشأ انتشار بی اعتمادی مردم به نظام و مسئولین خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->